Nie tylko public relations

Klucz do sukcesu, to pokierowanie otaczającymi nas ludźmi w taki sposób, by wypowiadali się na tematy naszej firmy jedynie we właściwy, wygodny dla nas, sposób. Dotyczy to zarówno pracowników firmy, współpracujących z nią osób i podmiotów, klientów, a także mediów.

Stąd potrzeba odpowiedniego zarządzania przebiegiem informacji w firmie, potrzeba właściwej komunikacji, a można to osiągnąć poprzez następujące narzędzia.

Public relations jest sztuką kształtowania stosownego wizerunku, utrzymywania właściwych relacji z otoczeniem i sprawiania by towarzyszyły im właściwe emocje. Public relations to dokładnie zaplanowane, ukierunkowane, a przede wszystkim świadome działania, budujące pożądane stosunki i relacje pomiędzy firmą, osobą a jej otoczeniem.

Wizerunek firmy to jej tożsamość. Coś, co odróżnia ją od konkurencji i sprawia, że jest niepowtarzalna i atrakcyjna dla klienta. To także prestiż i swoisty autograf, jaki firma stawia na rynku.

Wizerunek osoby, czyli kreowanie własnego, właściwego do piastowanej funkcji, czy stanowiska, wizerunku to obecnie rynkowy i medialny wymóg. Firma to ludzie, dlatego tak istotne jest to w jaki sposób się prezentują i wypowiadają, a także jak reprezentują firmę. Nad wizerunkiem można odpowiednio popracować i sprawić, by odbiór osoby, był optymalny. Należy jedynie prowadzić celowe, zaplanowane i świadome działania wizerunkowe.

Imprezy firmowe, integracyjne czy motywacyjne, zjazdy, konferencje, szkolenia – to wszystko możemy przygotować w ciekawy i niekonwencjonalny sposób. Zajmujemy się kompleksowo ich organizacją od scenariusza, poprzez oprawę techniczną i promocję wydarzenia w mediach.

Używamy plików cookies, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w polityce prywatności i ciasteczek.

  Rozumiem i zgadzam się.