Po co nam relacje z mediami?

MEDIA RELATIONS czyli relacje z mediami, to nic innego jak rzetelny i godny zaufania dialog z otoczeniem za pośrednictwem mediów.

Ludzie ufają mediom - mają dość wszechobecnej i krzykliwej reklamy. Dlatego właśnie dobrze napisane, zredagowane, niejednokrotnie eksperckie teksty budzą zaufanie. Można w nich przemycić informacje na temat firmy, jej usług  i produktów i tym samym budować pożądany wizerunek. To teksty, które pojawiają się w części redakcyjnej. Nie są to znienawidzone bloki reklamowe, a zwyczajne teksty informacyjne czy poradnikowe. To dziś najbardziej skuteczna i wiarygodna komunikacja marketingowa.

 

Używamy plików cookies, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w polityce prywatności i ciasteczek.

  Rozumiem i zgadzam się.