Wyciągamy z kryzysu

Według Ryszarda Kapuścińskiego „Kiedy pojawiają się pytania, na które nie ma odpowiedzi, to znaczy, że nastąpił kryzys”. My wierzymy, że na każde pytanie można, a wręcz należy odpowiedzieć, ale należy to zrobić w bardzo umiejętny sposób.

Kryzys w każdej firmie czy organizacji jest dla niej i pracujących w niej osób czasem najwyższej próby. Niestety ludzie są żądni sensacji i każdy kryzys bardziej zapada im w pamięć niż największy sukces. Dlatego tak istotną kwestią jest nauczenie się działania w stresie i kryzysie, zanim on prawdziwie nastąpi. Wyćwiczenie reakcji, a przede wszystkim opracowanie schematów zarządzania sytuacją kryzysową.

Dzisiejsze czasy, dynamika rozwoju i postęp, wpływają na wzrost zagrożenia kryzysowego, dlatego warto się na to odpowiednio przygotować i zabezpieczyć. Kryzys, problem, awaria przychodzą nagle. Wiedząc jak wówczas postępować zdecydowanie zmniejszamy ryzyko popsucia nim reputacji naszej firmy czy organizacji, na które pracowaliśmy przez całe lata.

Nasze lekarstwo na kryzys?

  • identyfikację możliwych zagrożeń
  • opracowanie strategii komunikacji kryzysowej
  • zarządzanie sytuacją kryzysową i bieżące doradztwo w kryzysie
  • opracowanie strategii rehabilitacji marki, a także planu naprawy reputacji firmy po ewentualnym kryzysie
  • szkolenia z zakresu zarządzania kryzysem dla zarządu firmy oraz osób zaangażowanych w proces komunikacji kryzysowej,

Używamy plików cookies, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w polityce prywatności i ciasteczek.

  Rozumiem i zgadzam się.